Zapraszam do siebie!

sobota, 24 maja 2014

Barokowe pudełeczko.

Na wstępie serdecznie dziękuję Wszystkim za życzenia!
 

Dziś prezentuję pudełeczko wykonane jakiś czas temu.
Najpierw pomalowałam je białą farbą akrylową, następnie okleiłam brzegi wieczka taśmą
i pomalowałam środek szarą farbą, po wyschnięciu farby domalowałam białe koło.
Bawełnianą, grubą koronkę zamoczyłam w farbie szarego koloru i odciskałam po bokach pudełka
i na wieczku. Ten sam sposób powtórzyłam z cienką koronką i białą farbą.

 
Motyw "damy" powstał metodą transferu (wykorzystałam lakier do paznokci z acetonem), udało się cudnie za pierwszym razem. Obrazek znalazłam w jakiejś gazecie, zrobiłam odbitkę ksero
i przeniosłam na wieczko.


Boki obkleiłam bawełnianą koroną, a motyw "damy" ozdobiłam perłami w płynie i srebrnym reliefem.
Do pełni szczęścia brakowało mi "suchej przecierki", która zakończyła moją pracę przy tym pudełku.

Prześlij komentarz