sobota, 24 maja 2014

Barokowe pudełeczko.

Na wstępie serdecznie dziękuję Wszystkim za życzenia!
 

Dziś prezentuję pudełeczko wykonane jakiś czas temu.
Najpierw pomalowałam je białą farbą akrylową, następnie okleiłam brzegi wieczka taśmą
i pomalowałam środek szarą farbą, po wyschnięciu farby domalowałam białe koło.
Bawełnianą, grubą koronkę zamoczyłam w farbie szarego koloru i odciskałam po bokach pudełka
i na wieczku. Ten sam sposób powtórzyłam z cienką koronką i białą farbą.

 
Motyw "damy" powstał metodą transferu (wykorzystałam lakier do paznokci z acetonem), udało się cudnie za pierwszym razem. Obrazek znalazłam w jakiejś gazecie, zrobiłam odbitkę ksero
i przeniosłam na wieczko.


Boki obkleiłam bawełnianą koroną, a motyw "damy" ozdobiłam perłami w płynie i srebrnym reliefem.
Do pełni szczęścia brakowało mi "suchej przecierki", która zakończyła moją pracę przy tym pudełku.

Brak komentarzy: