czwartek, 31 grudnia 2015

Mydełko z miodem i płatkami nagietka.

Jest pierwszy dzień roku, jest ostatni dzień roku.
Nie trudno odgadnąć, że dziś jest ten ostatni.
Dla jednych to był szczęśliwy rok, dla drugich niekoniecznie, ale podobno po latach tłustych przychodzą chude i odwrotnie, tak by nam się w głowach zbytnio nie poprzewracało.
Mam nadzieję, że nadchodzący 2016 rok będzie dla nas Wszystkich pomyślny,
i tego Wszystkim z całego serca życzę!

Dla mnie to będzie trudny rok. Stoję przed trudnymi wyborami i egzaminami lecz mam nadzieję, że podołam i znajdę w tych staraniach miejsce na radość.
Na osłodę i koniec roku prezentuje dziś mydełko z miodem i płatkami nagietka.

Właściwości miodu nie trzeba zbytnio reklamować, ale przypomnę
- działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie
- pomaga usunąć nadmiar sebum
-minimalizuje stany zapalne i zaczerwienienia
- zmniejsza predyspozycje do tworzenia przebarwień i blizn
- nawilża skórę oraz działa łagodząco
- ma właściwości przeciwzmarszczkowe i ujędrniające.
Niestety zdarza się, że miód jest substancją uczulającą, dlatego należy sprawdzić jak nasza skóra  zachowa się przy użyciu kosmetyków zawierających miód.
Natomiast nagietek to kolejny dar natury, który doskonale pielęgnuje naszą skórę.
Podobnie jak miód ma właściwości przeciwzapalne, przeciwgrzybiczne, przyspiesza proces gojenia ran.
Połączenie miodu i nagietka to wspaniałe ukojenie dla naszej skóry.

Mydełko bardzo ładnie się pieni, choć potrzebuje 8 tygodni suszenia warto czekać.
Już wkrótce zamieszczę przepis na to cudo natury :-).
Kostki udekorowałam dodatkowo złotym cieniem do powiek, który schodzi bez problemy przy pierwszym użyciu mydełka.

2 komentarze:

Tomek pisze...

:)

Magda pisze...

Ostatnio miałam okazję się przekonać, że w internecie można znaleźć wiele sprawdzonych informacji. Miód wybrałam i zaczęłam troszkę o tym czytać. Przy okazji wpadłam też na stronę https://konesermiodu.pl/ . Można kupić u nich prawdziwe miody w bardzo dobrej cenie. Ciekawa informacja, prawda? Wydaje mi się, że jak najbardziej możecie sprawdzić sobie, jakie miody można otrzymać w ofercie tego sklepu. Przyznam, że o niektórych nawet wcześniej nie miałam żadnego pojęcia! Dlatego teraz będę testowała.