środa, 12 listopada 2014

Bombki z Mikołajem.

Tak jak obiecałam, tak czynię - powoli wracam do rzeczywistości
(nie tylko wirtualnej:-)
Bardzo się z tego cieszę!
 
 
 
 
W końcu udało mi się wprowadzić do mojej pracowni "ducha świąt".
Bardzo lubię, ten czas w naszym kalendarzu.
Dziś prezentuję bombki, których motywem przewodnim jest Mikołaj.


 Baza do bombki jest wykonana ze styropianu (wiedziałam, że będę chciała wykorzystać perły na szpilach, a do tego styropian świetnie się nadaje). Do wykończenia bombki wykorzystałam również tasiemkę, którą do styropianu trudno by było dokleić klejem na gorąco, a szpile świetnie się to tego nadają.
 
Do ozdabiania wykorzystałam farby akrylowe, serwetki i spękacz jednoskładnikowy.
 
 
Bombki czekają już na swój nowy dom, pachnący cynamonem i cytrusami .

Brak komentarzy: